fb-face-concurenta-amazon,-ebay-si,-implicit,-emag:-cum-se-va-transforma-in-magazin-online
mai 20, 2020 Diverse 0 Comments

Fb face concurență Amazon, eBay și, implicit, eMag: cum se va transforma în magazin online

Deși integra de ceva timp o funcție similară cu OLX pentru comerț online între oameni obișnuiți, Fb se pregătește să devină un magazin online serios, same cu Amazon, eBay sau eMag.

Cea mai nouă funcție la care lucrează inginerii Fb vizează transformarea platformei într-un mare magazin online. Zuckerberg speră să profite de toate informațiile pe care le are despre cei 2,6 miliarde de utilizatori în favoarea producătorilor de numerous produse, dintr-o varietate foarte mare de domenii.

Nu se știe precise ordinea țărilor în care va fi disponibil serviciul, dar se pare că va intra în concurență directă cu Amazon sau eBay, conform unui raport apărut în Financial Cases. Serviciul „Fb Stores” le va permite firmelor care comercializează produse să creeze magazine digitale pe Fb sau Instagram, funcţia fiind facilitată prin colectarea de informaţii despre ce vor membrii reţelei de socializare online.

La fel ca într-un magazin online uzual, utilizatorii Fb vor putea căuta într-o bază masivă de produse. Vor avea posibilitatea să intre în contact narrate cu comercianții prin mesaje și, dacă este cazul, vor putea negocia. În unele cazuri, produsele vor putea fi cumpărate narrate. Price Zuckerberg a detaliat noul său opinion într-un interviu acordat Financial Cases și a explicat cât se poate de senin că acesta este un proiect mai vechi pe care îl avea. În schimb, a accelerat planurile pentru ca noul serviciu să profite de creşterea exponenţială a comerţului online în contextul pandemiei.

Fără să surprindă pe nimeni, Zuckerberg a insistat pe faptul că datele utilizatorilor vor fi utilizate în scopul îmbunătățirii serviciului de publicitate. „Dacă cineva accesează un magazin prin aplicaţia noastră sau dacă a cumpărat ceva, vom vedea acest lucru şi sperăm să folosim aceste date pentru a oferi recomandări mai bune pentru lucruri de care ar fi interesat în viitor”, a explicat Zuckerberg.

Aplicaţia Fb Stores va ajuta companiile „să definitiveze conversia şi tranzacţiile de vânzări mai frecvent cu o rată mai mică de refuz”, a subliniat Zuckerberg. Acest lucru se va traduce în oferte mai multe pentru publicitate online. În prima fază, serviciul va fi limitat la producători din SUA și Europa Occidentală, pentru că posibilitatea verificării comercianților este mai facilă.

Share: